czwartek, 12 czerwca 2014

Początek!

Nie taki całkiem początek bo fotografuje już od dawna. Początek na prawdziwym, moim, własnym blogu. Wcześniej swoje zdjęcie publikowałam na typowych stronach fotograficznych, ale nie podobał mi się ten sposób pokazywania swoich prac, chciałam mieć coś swojego :)
Zatem jest!
Będę publikować tutaj swoje zdjęcia, począwszy od portretów, poprzez zdjęcia makro, te z podróży, czy chociażby zwyczajne - te codzienne. Ważna dla mnie jest każda opinia, zarówno ta na "nie", jak i pochwała :) Mam nadzieje, ze będę spełniać się tutaj w swojej roli i co najważniejsze - rozwijać jedną ze swoich największych pasji.

Mój pierwszy post chciałabym uzupełnić zdjęciami z ostatniego wyjścia w plener. Będę systematycznie publikować wszystkie te, które nie ujrzały jeszcze internetowego światła dziennego :)

Na zdjęciach - część naszego zespołu Chameli ( więcej w tym temacie w kolejnych postach)
Makijaż - najzdolniejsza bestia Alicja Schwertner ->  dhwani-maquillage.blogspot.com

Enjoy! 


Przygotowania:





A tu już efekty. Więcej o tych makijażach już niedługo na blogu Alicji :)









1 komentarz: