poniedziałek, 3 listopada 2014

Październik!

Październik minął niesamowicie szybko, pewnie też dlatego, ze znów mnóstwo się działo, chyba więcej niż przez całe wakacje :)
W najbliższym czasie postaram się wrzucić tutaj zdjęcia z sesji letniej Chameli, tak żeby trochę przypomnieć sobie tamte klimaty. A tymczasem jak zawsze - miesiąc w zdjęciach ;)

Na dzisiejszy wieczór mój kochany Michael <3


W październiku przez 2 weekendy zaliczyłyśmy trzy pokazy: w Nysie, Warszawie oraz Krakowie. Biorąc pod uwagę ilość prób, był to baaardzo indyjski miesiąc. Lubię takie ;)

fot. M.Kawka

Chameli z Michałem Rudasiem!

Ciężkie podróże...

fot. M.Kawka

fot. M.Kawka

fot. M.Kawka


Kraków <3


Make up - oczywiście Dhwani <3



Jedną z najlepszych wiadomości było to, ze moje zdjęcia do końca tego roku reklamują oraz zapraszają na wystawę zdjęć przypominających 50 lat działalności Muzeum Collegium Maius UJ :)
Jestem mega dumna i dziękuje Joasi Śladze i Ani Lohn, bo to dzięki nim moje zdjęcia znalazły się właśnie tam <3




Więcej o wystawie tutaj.






Chameli po godzinach ;)


Indyjskie przesyłki :)


Praktyki, każdy przechodzi przez ziemniaki...




Ciężkie poranki





6 komentarzy:

  1. Cudownie i tak dużo nas - czamelek ;) Cieszę się, że jesteśmy więcej niż tylko tańczacymi razem ludźmi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jej przepiękne macie te zdjęcia z występów! Te stroje, makijaże, dodatki ! Bardzo profesjonalnie, aż miło się na Was patrzy :) Lubie to !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemyy :) Ja też strasznie lubie te zdjęcia :)

      Usuń
  3. Niesamowite ;-) gratuluję zdjęcia na plakatach ;-) może zobaczę gdzieś na mieście ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :) Wystawa jest do końca grudnia więc zapraszam ;)

      Usuń